Discussion: Marketeers?Reported This is a featured thread

Showing 8 posts
Roelfzema
Roelfzema
Marketeers?
Dec 18 2009, 9:48 PM EST | Post edited: Dec 18 2009, 9:48 PM EST
In wat voor wereld leef jij?

Ja, als je mijn discussies vervelend vindt, deleet ze maar gewoon. In ieder geval, het verhaal is verder wel juist. Ikzelf leerde ook als eerste bloggen kennen door bieslog. Ik kom daar verder nooit meer, want er is geen enkele informatie daar. Anders zou die niet voor de VPRO werken, dat begrijpt iedereen. VPRO, waar ik zelf nog ooit lid was, toen ik nog niet wist dat VPRO 100% propaganda is. Ja, ik kan wel uitleggen hoe dat zit:
VPRO betekend oorspronkelijk Vrijzinnig Protestantse Radio Omroep. Wat Radio Omroep betekend, dat behoef ik hopelijk niet uit te leggen, maar wat Vrijzinnig Protestant is, dat is een groot geheim. Een geheim wat ik onlangs ontrafelde. Het begint met de onthoofding van Johan van Oldenbarnevelt in 1619. De Remonstranten. Een door Jezuieten opgezette Cult, om het land te verdelen, verdeel en heers. Dit is de Propaganda van de 80-jarige Oorlog, waar de Geuzenliederen over verhalen. In ieder geval, na de onthoofding van Oldenbarnevelt, werden de Remonstranten Nederland uitgezet. Ze weken uit naar Parijs, waar ze verder vermoord werden door de Hellige Inquisitie. Eigen schuld zeg ik er graag bij, want dat is de simpele waarheid. De achtergronden van de VPRO hebben dus een hele vuile kant. Nou, de Remonstranten kwamen terug in Nederland, we hebben heden een Remonstrantse Kerk in Den Haag. Waar overigens ook het homohuwelijk vandaan komt. Remonstranten zijn altijd Eucumenisch, want het is een van de Cults opgezet door de Katholieke Kerk, de Jezuieten. Wanneer kwamen de Remonstranten terug? Na de inval van Napoleon Bonaparte en de sabotage op onze grondwet, het Plakkaat van Verlatinge. Dit is aan het begin van de 19de eeuw. De Remonstranten hebben verschillende andere Cults opgezet, een daar van is het Vrijzinnig Protestantisme. Daarmee is de VPRO begonnen. De details kan je zelf opzoeken op wikipedia of ander historische websites. VPRO is dus Papisme, het wordt hoogst grappig als je dat beseft :-D
Do you find this valuable?    
Keyword tags: blogs doorbraak
Roelfzema
Roelfzema
1. De vraagstelling
Dec 18 2009, 10:10 PM EST | Post edited: Dec 18 2009, 10:10 PM EST
Helaas kan ik geen van je vragen beantwoorden. Het kan mij als blogger eigenlijk ook weinig schelen wat de kranten doen, want ze liegen er op los: 11 september 2001, Srebrenica geheimhouding, leugens over pedofilie, voetbaluitslagen op voorpagina's. Die kranten zijn zo ongelofelijk corrupt, dat iedereen blij zal zijn als ze ophouden te bestaan, waarna ze vervangen kunnen worden door weblogs en websites als deze die de internet bezoeker enigzins wegwijs maken in de informatie. Het leger zit nu in Uruzgan, omdat de kranten vertellen dat de moslims van AL-CIA-da het best bewaakte luchtruim van de planeet met hoog technologische boeings invlogen, om een absurde zelfmoordkaping met stanley mesjes te organiseren. Ik bedoel, iemand die dergelijke leugens publiceert, dient onmiddelijk gearresteerd of ontslagen te worden. Maar van insiders weet ik, dat dergelijk lieden eerder hoofdredacteur worden dan een verdient ontslag. Misschien moet je de video's van Regina Louf eens bekijken, om te achterhalen wat er werkelijk gebeurd in die redacties!

Verder is de vraagstelling die mij bezighoudt, de ongelofelijke censuur die bezig is op internet, omdat die tuig internet evenzo een leugenparadjs wil laten worden als de Kranten, de kerken en de scholen. Als 60% van de bevolking gaat stemmen na de moord op Pim Fortuyn, bovendien de LPF meer dan 10 zetels haalt, dan is er serieus iets mis met de berichtgeving in Nederland, het wordt tijd dit toe te geven. Niet zozeer de kranten, maar het volk!

Deze week zocht ik op Google op het woord antichrist. Maarten luther en Johannes Calvijn stelden vast, dat de Paus de antichrist is, maar de Paus verschijnt bij die zoekactie pas op pagina 9 van de Google zoekresultaten. Nu kan je als niet-theoloog gaan ontkennen dat de Paus de antichrist is, maar wij hebben zogenaamd een Gereformeerde Minister President, die in het buitenland Calvinist wordt genoemt maar door mij gewoon papist. Die leugens gaan maar door.
Roelfzema
Roelfzema
2. Leuk bloggen hier
Dec 18 2009, 10:27 PM EST | Post edited: Dec 18 2009, 10:27 PM EST
Is Jan Peter Balkenende een Calvinist? Nou, als iemand die de Instituten van de Christelijk religie las, kan ik je verzekeren dat dit een van de media leugens is, waar wij het slachtoffer van zijn. Calvinisten zijn lieden als Ian Paisley, die een website heeft, die je ondermeer gaat vinden als je zoekt naar antichrist. Met duidelijke en veel informatie. Een andere oprechte student van de Bijbel was ook wijlen Majoor Boschhart, die openlijk vertelde dat Adolf Hitelr een Rooms Katholiek was. Dat is juist, ik heb dit uit andere bronnen kunnen bevestigen. De gehele NAZI top was Rooms Katholiek. Benito Mussolini, de eerste fascistische Dictator, was niet enkel Rooms Katholiek, hij schonk ook het huidige Vatikaan aan de Paus met de Latheraanse accoorden, regelde extra belastingen voor de Italianen als straf voor Garibaldi en Victor Emmanuel, en tekende een Concordat voor Italie met het Vatikaan. Mussolini maakte van de Katholicisme de Staats Religie van Italie.

Dagblad Trouw hield dit geheim gedurende de Tweede Wereld Oorlog. Elke krant en elke school houdt dit geheim, ze liegen er zelfs over. Dus erkenning door die papisten zal mij echt een worst wezen, ik bedreig regelmatig journalisten. Er zitten best toffe lui tussen, dat wel, maar dat is een sterke minderheid. Ik bedreig ze voor hun eigen veiligheid, want de waarheid vertellen in Nederland eindigt met moord. En vuile moord, zo van: Had een hartaanval, pleegde zelfmoord, en zo meer. Of, vermoord door de moslims, zoals Theo van Gogh. Wat gedacht van: Vermoord door een Protestant, zoals Pim Fortuyn.

Politieke moorden zijn doorgaans tot dezelfde groep terug te voeren.
De waarheid is zo simpel, dat ik geen enkel excuus van het papentuig gedoog!
Roelfzema
Roelfzema
3. Joris Demmink
Dec 18 2009, 10:51 PM EST | Post edited: Dec 18 2009, 10:51 PM EST
Wat afgelopen jaar nogal gespeelt heeft in bloggend Nederland, is de affaire Joris Demmink. Een notoire pedofiel. Veel blogs hier over zijn te vinden op klokkenluider.nl, boublog, wat heb je nog meer. Ik heb zelf flink meegblogt, omdat ik uit het buitenland erg veel informatie heb over andere pedofiele politici, krantenmagnaten, industrielen, het leger, onderwijs, advocatuur, in principe de sectoren die door de liegende media leiders worden genoemt. Door eerlijke journalisten meestal poppetjes, want niemand is zo gemakkelijk te blackmailen als een pedofiel. Ontzettend interessant om te volgen, want elk lid van de Staten Generaal die het ontkent is er hoogst verdacht van een blackmail pop te zijn, we kunnen een leuke lynchlijst samenstellen. Wij bloggers, als we niet vermoord worden. Bedreigt door de politie, niet alleen op internet. Ja, als een bezoeker er over denkt blogger te worden, houd er rekening mee dat de Landmacht ALLEMAAL in Uruzgan zit, waar de belangrijke voetbaluitslagen volgen, en boos worden als je ze stoort daar bij. Daar worden ze voor betaald, het zijn geen nationalisten, want dat mag niet van de kranten en de TV.

Ik weet wel, als ik als blogger merk dat ik erkend wordt door dat tuig, dat ik stop met bloggen, of enkel in het buitenland ga bloggen! Het bloggen is toch al verschrikkelijk hier, want bij bijna elke "regels" die je moet accepteren om een blog te verdienen, eisen de nazi's, dat je alle leugens van de kranten volhoudt ook als je een onafhankelijke blogger bent. Die lieden zijn zo zwaar gehersenspoelt door de leugens op de scholen, vooral het middelbaar onderwijs en de universiteiten, dat ik ze gewoon helemaal niet serieus neem. Maar kijk uit, want de hypocraten zijn ongelofelijk fanatiek. Ter bescherming is niet opvallen de beste verdediging, eventueel wat omkoperij door ze veel bezoekers te geven, zodat de hun servers kunnen betalen. Want papiergeld is het enige geloof wat gedoogt wordt in de kranten of de TV.
Roelfzema
Roelfzema
4. Wat is erkenning?
Dec 18 2009, 11:14 PM EST | Post edited: Dec 18 2009, 11:14 PM EST
Voor mij is erkenning, dat ik weer eens gecensureerd wordt. Nou wil ik niemand aanmoedigen, integendeel, ik wil eerder die censors in de kladden vatten! Want de censuur bewijst, dat een geschreven artikel het bij het juiste eind heeft. Ik bedoel, toen Micha Kat gecensureerd werd door Google, toen werd voor mij het gehele netwerk van Demminks geheime organisatie duidelijk. Nou weet ik niet precies hoe betrouwbaar Kat is als journalist, want hij lijkt Alex Jones aanhanger te zijn, dat is een Amerikaanse desinformant. Ik weet dat omdat ik al 8 jaar bijna dagelijks in de USA websites dergelijke dingen zit uit te pluizen, ik kan me voorstellen dat Kat minder weet over de informatie in de USA dan ik. Het punt hier is, dat informatie zeer zwaar geinfiltreerd wordt door de geheime diensten. Behalve de infiltratie, ook de moorden, zoals wij in Nederland de moorden kennen van de afgelopen jaren. In de USA werd in 2002 Bill Cooper vermoord door de overheid. Alex Jones moet voor de propaganda de vervanging zijn voor Bill Cooper, Alex Jones werkt voor de CIA. Nu is vermoord worden niet echt leuk, maar ik bedoel hier met erkenning, dat ik door de moord op Bill Cooper weet, dat deze iets op het spoor was, wat belangrijk was. Behalve moorden, zijn er ook mislukte moordaanslagen, zoals dit jaar op Hare majesteit, een moordaanslag op ondergetekende, sabotages op ondergetekende, maar ook op anderen. Iemand die heden ten dage in de media werkt en niet gesaboteerd wordt, is bij voorbaat al verdacht. Erkenning is de arrestatie van Gregorius Nekschot bijvoorbeeld. Waarom?

Dus je begrijpt, dat ik schrik van de vraagstelling.
Ik doe onderzoek naar het werk van Theo van Gogh, om te ontdekken waarom die vermoord werd, en ontdekte dat ie in een van zijn columns publiceerde over Jezuieten bij de KRO. Nou, volgens mij zitten de meeste Jezuieten bij de PvdA, CDA wordt geleid door Opus Dei, de KRO heeft minder last van Contrareformatie dan de niet katholieke media.
Roelfzema
Roelfzema
5. Schrik je van deze informatie?
Dec 18 2009, 11:38 PM EST | Post edited: Dec 18 2009, 11:38 PM EST
Nou, geloof me niet, maar overweeg of onderzoek of ik de waarheid spreek. Want het is belangrijker dan de voetbaluitslagen op de voorpagina's. Bloggers worden, net als demonstranten, beschouwt als terroristen, of heksen, of vandalen, de hele propaganda meuk van de Romanisten. Als ik "terrorisme" op de voorpagina van een krant zie, het verband waarin het gesteld is, dan heb ik geen zin meer die krant in te kijken, maar krijg ik zin om die redactie eens een onverwacht bezoek te brengen met een paar maten. Met een camera erbij, eens kijken wat voor leuke informatie we krijgen over wat werkelijk terroristen zijn, Een land bevuilen met leugens, ontkennen dat Adolf Hitler en Benito Mussolinim katholieken zijn, dat zijn zaken die ik niet gedoog. Dat zijn ontzettend destructieve leugens, waarbij de mensen de Katholieken de kans geven, telkens weer niewe oorlogen te beginnen voor de Paus. Een Kruisvaart in Uruzgan, een Kruisvaart in Iraq, we hebben hier te maken met Rooms Katholieke kruisvaarders. Bush vond ik wel leuk, want die gaf deze zaken openlijk toe, "a crusade!". Aanpakken van die die zaken begint met juiste informatie, schoonvergen van die hap. Maar de Katholieken zullen alles doen om eerlijkheid te voorkomen. De Antichrist.

Ja, ik ben korte tijd priester student geweest. Vandaar dat ik weet wat er gespeelt wordt. Ik ontmoette daar priesters, die Protestantse Gemeenten gingen opzetten. MAW, Vrijzinnig, Rechtzinnig, Hervormt, Gereformeerd, Remonstrant, en vele cults meer, ze zijn meestal opgezet door Katholieke Priesters. Contrareformatie. Dat dit zo is, is gemakkelijk te bewijzen aan de hand van de Bijbel, want de Bijbel leert de Sabbath te onderhouden in de 10 Geboden en door de Profeten. Sabbath is Zaterdag. Maar die Cults in Nederland, ze onderhouden de Zondag, met verdacht fanatisme zoals in Staphorst en elders, dus het zijn Katholieke cults. 100% Katholiek, zonder koekje, de lieden daar zijn slaven van de Paus.
Roelfzema
Roelfzema
6. De papen, ik lust ze rauw
Dec 19 2009, 12:08 AM EST | Post edited: Dec 19 2009, 12:08 AM EST
Sorry voor de typo's. Ik heb geen literaire opleiding gehad, ik schrijf om me te verdedigen tegen de Inquisitie. Door de Katholieken. Bovendien zit hier geen preview op, ik moet mijn blog artikelen vaak 5 keer overlezen om de typo's er uit te halen.

Kijk, als je kinderen gestolen worden om er prostituees van te maken voor de Kardinalen en om het politieke netwerk van de Paus aan de gang te houden, dan heb je eigenlijk weinig meer te verliezen. Nu is mij dat niet overkomen, maar wel de mensen van Tony Alamo Ministries in de USA. 35 Kinderen zijn daar geannexeerd, omdat Tony Alamo een predikant is, die weigert mee te doen met Eucumene. Als ik dan blogs en kranten hier over zie liegen en geheimhouden, dan wordt ik tamelijk woedend. Een journalist kan een bedreiging van lieden zoals ik, dat zijn er veel, gerust serieus nemen. Ze verdienen een salaris door kinderen te laten verkrachten door de Katholieken. Katholieken weigeren zelfs te overwegen of dit waar is. Nou, in de USA zijn er veel uitlatingen van de Rooms Katholieke Inquisitie te vinden als je zoekt op Google. Alle pagina's die je vindt zijn leugens om de waarheid te verbergen.

De bijbel zegt dit er over:
Openbaring 18:6
6 Vergeldt haar, gelijk als zij ulieden vergolden heeft, en verdubbelt haar dubbel, naar haar werken; in den drinkbeker, waarin zij geschonken heeft, schenkt haar dubbel.

Dit is de legale kant van de behandeling van de Martelaren van Gorkum.
Ik bedoel, lieden die weigeren te overwegen dat de Contra Reformatie actief bezig is de Reformatie te vernietigen met behulp van een pedofiel netwerk, opgezet met kinderen die gestolen zijn van niet-Katholieke gezinnen, want dit is wat er werkelijk aan de hand is in de voorheen gereformeerde staten, die zijn misschien nog te bekeren met hun eigen methodes...

Hertog Alva, de Bloedraad, Adolf Hitler. 6 Miljoen Joden vermoord, in opdracht van en door de Rooms Katholieke Kerk.
Roelfzema
Roelfzema
7. Ik hoop dat dit duidelijk is
Dec 19 2009, 12:24 AM EST | Post edited: Dec 19 2009, 12:24 AM EST
Dagelijks wordt Nederland gebombardeerd door leugens van de Katholieke Kerk. Democratie is zo'n typische leugen, want de vrijheid hier hebben we te danken aan de Reformatie. Verder was het Sinterklaasfeest verboden gedurende de 80-jarige oorlog, maar nu verschijnt het op alle journaals. Kerstmis is een Rooms Katholiek feest, Pasen ook. Pinksteren voor Pinkpop, alles is in handen van de Katholieken. Zelfs het geld, want de zilveren guldens en rijksdaalders zijn gestolen, hoogstwaarschijnlijk door de Katholieken dus net als in Zuid Amerika, de EU President is een Rooms Katholiek. Men overwoog voorheen Tony Blair als President van de EU, omdat ie zich tot katholicisme had bekeert, maar mij is duidelijk dat Tony Blair bij de werkelijke machthebbers een poppetje is van de Franciscanen, terwijl Van Rompuy een poppetje is van de Jezuieten. De strijd is tussen de Jezuieten en de Franciscanen wie de baas is, de rest zijn leugens.

Dit is de waarheid.

Mochten hier journalisten komen, ze mogen wat mij betreft gerust de informatie gebruiken, maar gelieve de bron geheim te houden. Het gaat hier niet om mij, integendeel. Ik ben zo zwaar gesaboteerd mijn gehele leven door de Katholieken, dat de dood voor mij eerder een beloning is dan een straf. Echt, ik ben niet de enige, ik zie de vijandelijke overnames voorbij komen, ik weet wie er achter zit en waarom, de kranten vangen de steekpenning. Hun redacties tenminste. De andere burgers kan het geen moer schelen, ze worden kwaad als ik de berichtgevingen over voetbaluitslagen verstoor. Iedereen in Nederland is Atheist, dus de gevolgen van de misdaden van de burgers worden toch niet gelooft, waarschuwen is zinloos.

VREEST DE HEERE!

Related Content

(what's this?Related ContentThanks to keyword tags, links to related pages and threads are added to the bottom of your pages. Up to 15 links are shown, determined by matching tags and by how recently the content was updated; keeping the most current at the top. Share your feedback on Wetpaint Central.)